dinsdag 6 september 2011

Reactie plaatsen

We kregen bericht van sommige mensen dat het moeilijk is een reactie te plaatsen op onze blog. Hier is hoe het werkt:
  • Klik onder een blogbericht op ‘reacties’
  • Typ je commentaar in het venster onderaan de pagina. Onder dit venster staat een vakje ‘reageer als’. Hierin selecteer je naam/URL en dan vul je enkel je naam in. URL kan je vrijlaten.
  • Klik op ‘reactie paatsen’
  • In het nieuwe venster dat je krijgt moet je waarschijnlijk nog eens 2 woorden overtypen als verificatie voor je bericht (onderaan de pagina). Pas dan komt je reactie op de blog.
  • Hopelijk lukt dit, want wij kijken ook uit naar berichtjes uit het thuisfront

5 opmerkingen:

  1. Dag zus en Robin !
    wow, ik ben zo jaloers :D ik wou dat ik daar zat!
    Geniet er maar met volle teugen van!
    Het doet Norma en John wss ook deugd dat jullie daar zijn. En ik hoop mee dat jullie auto alles overleefd heeft, dan zijn jullie voor echt 'on the road'. Dikke kussen xx
    Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn om jullie verhalen te lezen! Blij dat alles goed is gekomen na Irene. Geniet nog van jullie avontuur! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vele groetjes van nonkel Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kobe de zoon van Anneleen is zondag gedoopt en bij Steven heeft Geert, uwe pa, zonnepanelen gelegd
    nonkel Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Miet en Robin,
    jullie zitten momenteel ergens in één of ander natuurpark zeker!!
    Ik lees hier juist al jullie avonturen in deze avonduren.
    Wij wensen jullie daar heel veel avontuur, veel geluk en alle goeds hé,
    ook even zeggen dat ik bericht kreeg dat Jesse heel tevreden is op de GROTE SCHOOL,
    liefs uit Berlare van nonkel en tante

    BeantwoordenVerwijderen